[yoast-breadcrumb] [/mpc_textblock]
Daarnaast zorgen de bestuursleden van De Oranjewijk er samen met 10 commissies, welke bestaan uit vrijwilligers uit De Oranjewijk, voor de organisatie van activiteiten, evenementen en carnaval voor de bewoners van de oranjewijk, maar ook voor alle inwoners van de gemeente Tubbergen.
Het bestuur vergaderd elke 2 maanden! Vragen aan het bestuur? Mail ze naar secretariaat@oranjewijktubbergen.nl. Ze beantwoorden de vragen graag.[/mpc_textblock][vc_empty_space]
Het bestuur
[mpc_textblock content_width=”100″ font_preset=”preset_1″ font_color=”#000000″ font_size=”15″ font_line_height=”1.5″ font_transform=”none” font_align=”left” margin_divider=”true” margin_css=”margin-top:15px;”]VoorzitterBert koopman
Secretaris
Birgit Olthof
secretariaat@oranjewijktubbergen.nl
Penningmeester
Dennis Kroezen
penningmeester@oranjewijktubbergen.nl
PR en communicatie
Birgit Olthof
pr@oranjewijktubbergen.nl
Bestuursleden
Angela Egtemeijer, Anneke Regeling, Hans Nieuwenhuis, Karlijn Haarhuis en Lieke Kuiper.[/mpc_textblock][vc_empty_space]