[mpc_textblock content_width=”100″ font_color=”#f7af30″ font_size=”11″ font_line_height=”1.5″ font_transform=”none” font_align=”right”]

[yoast-breadcrumb] [/mpc_textblock]

[vc_empty_space]
[vc_single_image image=”19650″ img_size=”full”]

[mpc_textblock content_width=”100″ font_preset=”preset_1″ font_color=”#000000″ font_size=”15″ font_line_height=”1.5″ font_transform=”none” font_align=”justify” margin_divider=”true” margin_css=”margin-top:15px;”]Het bestuur van De Oranjewijk is eindverantwoordelijk voor de stichting en maakt beleid. Bestuursleden zorgen dat de stichting zich houdt aan het doel van de stichting. Bestuursleden keuren beslissingen en belangrijke documenten van de stichting goed, zoals subsidieaanvragen, jaarverslagen en begrotingen. Ze zorgen ervoor dat er geen beslissingen worden genomen die het voortbestaan van de stichting in gevaar brengen.

Daarnaast zorgen de bestuursleden van De Oranjewijk er samen met 10 commissies, welke bestaan uit vrijwilligers uit De Oranjewijk, voor de organisatie van activiteiten, evenementen en carnaval voor de bewoners van de oranjewijk, maar ook voor alle inwoners van de gemeente Tubbergen.

Het bestuur vergaderd elke 2 maanden! Vragen aan het bestuur? Mail ze naar secretariaat@oranjewijktubbergen.nl. Ze beantwoorden de vragen graag.[/mpc_textblock][vc_empty_space]

Het bestuur

[mpc_textblock content_width=”100″ font_preset=”preset_1″ font_color=”#000000″ font_size=”15″ font_line_height=”1.5″ font_transform=”none” font_align=”left” margin_divider=”true” margin_css=”margin-top:15px;”]Voorzitter
Bert koopman

Secretaris
Birgit Olthof
secretariaat@oranjewijktubbergen.nl

Penningmeester
Dennis Kroezen
penningmeester@oranjewijktubbergen.nl

PR en communicatie
Birgit Olthof
pr@oranjewijktubbergen.nl

Bestuursleden
Angela Egtemeijer, Anneke Regeling, Hans Nieuwenhuis, Karlijn Haarhuis en Lieke Kuiper.[/mpc_textblock][vc_empty_space]

[vc_empty_space height=”30px”]